Am mai vorbit pe acest blog în 2019 despre ORIENT – Soluții de transport individuale, cuprinzătoare și adaptate cerințelor clienților şi considerăm că a venit momentul să facem o altă analiză de ansamblu a sectorului transporturilor, relevantă pentru anul 2023.
Scopul logisticii internaționale este de a trimite cât mai repede posibil bunurile vândute de o companie situată într-o țară către un client situat în alta. Deşi există mai multe tipuri de transport disponibile astăzi la nivel mondial (transport naval maritim, transport aerian cargo, transport feroviar marfa), transportul rutier de marfă continuă să deţină cea mai importantă pondere atunci când discutăm despre piaţa europeană de transport. Este adevărat că mărfurile din Asia – China şi de pe alte continente ajung în porturile europene (Constanţa, Amsterdam, Rotterdam, etc.) sau în terminalurile cargo ale aeroporturilor, dar de acolo şi până în vitrina supermarket-urilor sarcina de transport este preluată preponderent de camioane.
Toate aceste operațiuni trebuie organizate în conformitate cu legile și tratatele comerciale internaționale ale fiecărei țări. Complexitatea lanțului logistic internațional necesită intervenția mai multor părți interesate: transportatori, bănci, companii de asigurări, autorități vamale, facilități portuare și diverse ministere. Coordonatorul de transport este în centrul procesului, pentru a orchestra toți pașii necesari.
Compania de transport internațional Orient oferă suport de calitate în toate etapele livrării mărfurilor clienților săi, fiind încă din anul 1991 un lider de top în acest domeniu.
Misiunea coordonatorului este de a răspunde în mod specific nevoilor clienților pentru a crește eficiența și a reduce stresul, riscurile și pierderile financiare.
Încă de înființare, compania Orient și-a propus să devină partenerul de transport preferat al clienților săi, oferind soluții inovatoare de gestionare a mărfurilor printr-o cultură de înaltă performanță care pune accent pe colaborare, responsabilitate, siguranță și servicii excepționale.
Lider în industrie, Orient oferă soluții inovatoare și responsabile din punct de vedere ecologic de gestionare a mărfurilor unei baze de clienți diverse. În același timp, cei de la Orient sunt responsabili din punct de vedere fiscal și recunoscuți ca unul dintre cei mai importanți angajatori de transport din partea Moldovei.
Conducerea ORIENT plasează calitatea, sănătatea și siguranța în fruntea operațiunilor și a procesului de luare a deciziilor. Politica de calitate afirmă că, clienții sunt punctul cheie al afacerii. Aproape de fiecare data, această firmă îndeplinește sau depășește așteptările fiecărui client prin angajamentul față de excelența în servicii. Excelența este cheia viitorului, a creșterii și a bunei reputații.
Compania continuă să investească în tehnologia necesară pentru a asigura eficiența, pentru a îmbunătăți comunicațiile și, în cele din urmă, pentru a facilita clienților să facă afaceri internaționale, de la urmărirea fiecărei remorci până la un sistem complet de schimb de date computerizat.
În logistica transporturilor internaționale sunt implicați mai mulți specialiști. Află dintr-un articol precedent cum poți optimiza costurile de transport containere maritime cu un partener serios.
Pe tot parcursul procesului de export și import, se monitorizează și se gestionează riguros logistica transportului mărfurilor. Echipa Orient este orientată spre soluții, economisind timp, bani și energie. Toți preferă comunicarea transparentă, astfel încât clienții să se simtă că fac parte dintr-o relație de parteneriat nu doar din una gen client-furnizor.
Toate vehiculele sunt echipate cu dispozitive de comunicare prin satelit și sunt complet integrate cu sistemul de operare. Această integrare permite comunicarea imediată cu șoferii, stabilirea poziției exacte a vehiculelor și colectarea de date fiabile pentru planificarea eficientă a încărcăturilor și monitorizarea precisă a acestor încărcături. Indicatorii cheie de performanță sunt monitorizați în mod constant pentru a asigura îndeplinirea acordurilor privind nivelul de servicii.
În concluzie, anul 2023 va continua cu dominarea transporturilor rutiere de marfă prin intermediul camioanelor pe zona Uniunii Europene şi se va înregistra o creştere tot mai accentuată a solicitărilor. România se poziţionează în topul furnizorilor de servicii de transport de marfă internaţional datorită numărului mare de camioane aflate în trafic şi a şoferilor români.