Dacă lucrezi la birou, probabil te-ai săturat să privești aceiași pereți zi de zi, așa că este complet de înțeles că inspirația ta încetează să mai apară. Având în vedere că spațiul în care lucrezi este precum a doua casă, deoarece aici petreci majoritatea timpului, trebuie să-l transformi într-un loc confortabil, în care ți-ar face o adevărată plăcere să muncești!
Iată câteva idei minunate despre cum să-ți amenajezi biroul astfel încât să aduci un plus de personalitate, culoare, creativitate și productivitate în zona de lucru:
Una dintre modalitățile prin care poți face biroul să pară un spațiu călduros, este să-ți decorezi biroul cu o mică plantă pe birou! Îți va aduce zâmbetul pe buze, iar productivitatea crescută este un alt beneficiu ascuns al plantelor. În plus, acestea au efecte pozitive asupra stimulării gândirii creative, asupra stării de liniște. Poți alege chiar și un cactus, indiferent pentru ce optezi trebuie să știi că orice plantă poate fi o opțiune grozavă atâta timp cât ajută la crearea unui spațiu plăcut.
Există o mulțime de modalități prin care poți decora pereții biroului tău. Dacă vrei să oferi mai multă vitalitate spațiului, tablourile sunt întotdeauna o idee bună! Pe lângă fotografiile cu persoanele dragi, prietenii sau animalul de companie, tablourile motivaționale ar putea aduce un aport pozitiv atât asupra inspirației, cât și asupra motivației. Îți recomandăm să alegi citate inspiraționale, care te vor motiva să faci lucrurile așa cum trebuie, chiar și în zilele mai puțin plăcute.
Cum poți începe mai bine o zi de muncă decât cu o ceașcă de cafea? Fie că este vorba despre un fresh de portocale revigorant într-o zi călduroasă de vară, ori ciocolată caldă pentru dimineți de iarnă, asigură-te că ai cana potrivită, în funcție de specificul sezonului. Îți recomandăm să alegi o cană cu un design în culori vibrante, cu imprimeuri îndrăznețe sau citate motivaționale. Te asigurăm că astfel îți va fi îmbunătățită starea de spirit și vor predomina gândurile bune.
Dacă vrei să dai dovadă de productivitate la locul de muncă, ține minte că este important să fii cât mai organizat posibil! Nu vei dori să lucrezi dacă biroul tău este aglomerat. În plus, dezordinea provoacă anxietate, ceea ce duce la scăderea nivelului de productivitate. Lipsa organizării te poate împiedica să duci la bun sfârșit munca, așa că asigură-te că nu-ți decorezi excesiv biroul. Alege accesorii funcționale, utile.
Un organizator te poate ajuta să-ți planifici ziua și să-ți notezi toate sarcinile. Știm că nu este cel mai plăcut lucru să vezi toate lucrurile pe care le ai de făcut, așa că alege un organizator vesel, care să te inspire. Poți opta și pentru un calendar, renunță la unul simplu, alege unul distractiv!
Urmează sfaturile noastre și te asigurăm că vei avea multe zile productive la birou!
Sursa foto: Freepik.com