Transport Persoane And-Flor
Călătorește rapid și confortabil în Belgia cu And-Flor
07/08/2019
Afişează totul

7 componente esenţiale a unei strategii de digital marketing

7-componente-esentiale-a-unei-strategii-de-digital-marketing

7-componente-esentiale-a-unei-strategii-de-digital-marketing

Te afli la începutul marketingului digital? Îţi doreşti să ştii zonele esenţiale pe care trebuie să le stăpâneşti pentru a avea succes în lumea digitală?

Strict în această problemă, venim cu soluţia, oferindu-ţi 7 componente esenţiale a unei strategii de digital marketing.

1. Design-ul website-ului tău

Fiind prefaţa companiei tale, design-ul website-ului tău trebuie să fie profesional, curat şi uşor de folosit, astfel încât toţi vizitatorii să-l poată naviga şi să ajungă la ceea ce îi interesează fără să se piardă pe traseu.

2. Blogul companiei

Statistic, companiile care au un blog primesc 55% mai mulţi vizitatori pe website-urile lor decât acele companii care nu au unul. Astfel, website-ul tău ar trebui să includă un blog integrat, ce te ajută să oferi informaţii relevante şi utile clienţilor tăi.

3. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Mulţi potenţiali clienţi încep să caute pe Google, atunci când au nevoie de ceea ce vinzi. Pentru a fi găsit, trebuie să foloseşti tehnici de optimizare pentru motoarele de căutare, astfel încât website-ul tău, blogul tău şi conturile tale de social media să se claseze mai bine în motoarele de căutare.

4. Reclame plătite (PTC)

O strategie de digital marketing este incompletă fără investiţia în reclame plătite. În mediul competitiv din zilele noastre, vizibilitatea este secretul. Căutarea organică este foarte valoroasă, însă reclamele plătite, cum sunt cele de la Google Adwords şi reclamele display, sunt vitale pentru câştigarea expunerii în motoarele de căutare.

5. Email marketing

Din cauza faptului că nu poţi să ţii website-ul tău în mintea oamenilor tot timpul, email marketing-ul este o modalitate grozavă pentru a fi în faţa clienţilor şi a-i ţine la curent cu noutăţi.

6. Prezenţă în social media

Consumatorii utilizează canalele sociale pentru a-şi exprima opiniile, să înveţe despre noi produse, dar şi să comunice cu branduri şi oameni influenţi din domeniu. Trebuie să te asiguri că eşti activ pe aceste canale şi să fii conştient despre ce vorbesc consumatorii pentru a te adresa direct nevoilor lor.

7. Măsurarea marketingului

Să măsori rezultatele şi trendurile website-ului tău, blogului, campaniilor de email marketing, motoarele de căutare şi cele de pe social media este foarte important într-o strategie de marketing online. Disponibilitatea acestor date este secretul în maximizarea ROI-ului tău.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *